อ.ไววิทย์ แสงอลังการ

อ.ไววิทย์ แสงอลังการ

ประวัติการศึกษา
• Mini – MBA :: Faculty of Commerce and Accountancy :: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
• Bachelor of Industrial Technology :: Electronics and Telecommunication Engineering :: มหาวิทยาศรีปทุม
• Diploma of Aircraft Instrument Maintenance :: ศูนย์ฝึกการบินพลเรือนแห่งประเทศไทย
• Math – Science – Art :: โรงเรียนเทพศิรินทร์

ประวัติการทำงาน
• Customer Service & Network Engineer ที่ Shin Satellite PCL.
• Customer Service Manager บ. Chevalier (Thailand)
• Contact Center Manager บ. Advanced Contact Center (AIS Call Center)
• Customer Service Manager บ. Federal Express (FedEx)

หลักสูตรที่เชี่ยวชาญ
• “Service Mind” the key of success
• Service Excellence Improvement
• Communication for Service Excellence
• Customer Complaint Handling
• Service Strategy Management
• CRM & CEM
• Team Building for perfect Team
• Change Attitude for Success Company
• Communication Improvement for Excellence Company
• Train the Trainer
• Power of Presentation
• Selling with Service Mind
• People Management for Team Leader
• Key Success for Leadership
• Coaching Skill
• Systematic Problem Solving and Decision Making (SPSDM)
• Change Management for Key Person
• The power of Positive Attitude